Drumul Poienii a fost cucerit, încă o dată, de Alfetta GTV pilotată de Cătălin Cedric Ghigea. Pe lângă victoria în sine, manșele de concurs au fost cele mai bune urcări din cariera pilotului din București.
Unul dintre cele mai spectaculoase automobile din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop, Alfa Romeo Alfetta GTV, a plecat încă o dată cu tolba de trofee plină după etapa desfășurată la poalele Tâmpei – Marele Premiu al Brașovului.
Pe lângă victoria în clasamentul automobilelor istorice, Cătălin Cedric Ghigea a obținut și cel mai bun timp al claselor cumulate A3 și B3, dar și locul 40 din peste 90 de mașini de competiție care s-au aliniat la start, performanță remarcabilă pentru un automobil de peste 40 de ani.
Deși pare că a fost o socoteală simplă, acțiunea nu s-a desfășurat chiar lin. După o zi de sâmbătă în care nu s-a regăsit în totalitate, Cătălin a hotărât să demonteze, nici el nu știe pentru a câta oară, cutia de viteză pentru a descoperi o problemă ce dădea semne să strice weekend-ul. Din fericire a fost doar o alarmă falsă, de care echipa tehnică condusă de Văru’ Nicu a scăpat în cel mai profesionist mod posibil.
Descotorosit de grija transmisiei, care i-a mâncat orele de somn în sezonul 2016, Cătălin s-a putut concentra la parcursul său și speră că a reușit să încănte fanii adunați în număr impresionant pe marginea celei ce are potențial să devină cea mai frumoasă etapă de viteză în coastă din România.
Deși a fost o cursă grea, cu multe schimbări de vreme, implicit și de aderență, care au dat mari bătăi de cap piloților, Cătălin remarcă mulțumit comportarea automobilelor din categoria „Istorice”, care nu au făcut simplu act de prezență, multe dintre ele având timpi excelenți, care le-au plasat în multe cazuri pe la jumătatea clasamentului Open.
„Sunt fericit pentru rezultatul de la Trofeul Total. Sâmbătă am mers mai precaut, încercând să învăț și mai bine comportamentul Alfei în condițiile de aderență schimbătoare. Duminică am crescut gradual ritmul și am reușit cele mai bune două manșe de concurs de când particip eu în CNVCD. Presupusa defecțiune de sâmbătă s-a dovedit a fi una minoră, chiar dacă, în amintirea sezonului trecut, am bănuit inițial ceva mult mai grav. Doresc să mulțumesc foarte mult spectatorilor care au participat la Trofeul Total! De mult nu am mai văzut atât de mulți susținători la Brașov. Sper că au savurat desfășurarea evenimentului și că vor reveni cu plăcere la edițiile viitoare”, a declarat Cătălin Cedric Ghigea.
Partenerii lui Cătălin Cedric Ghigea în anul 2017 sunt Autoitalia, importator Alfa Romeo, YACCO, Oldtimer Studio și publicația RacingWheels.